Lise |
Düzce Anadolu Öğretmen Lisesi |
2007 |
|
Lisans |
Türkçe Eğitimi Bölümü |
Sakarya Üniversitesi Hendek Eğitim Fakültesi |
2011 |
Y. Lisans |
Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı |
Düzce Üniversitesi |
2016 |
Doktora |
Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı |
Düzce Üniversitesi |
2024 |
ULUSAL VE ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELER
Akalın, S. & Adıgüzel A. (2020). Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 28(3), 1345-1356. ULAKBİM TR Dizin.
Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2020) Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin dil bilgisi kazanım düzeyleri ile Türkçe dersine yönelik tutumlarının incelenmesi. Asya Öğretim Dergisi, 8(2), 1-16. EBSCO (Education Source Database), Eurasian Scientific Journal Index, SOBIAD.
Akalın, S. & Kılıç, A. (2022). Türkiye’de ders imecesi modeli kullanılarak yapılan lisansüstü tezler üzerine bir meta sentez çalışması. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 32(3), 1013-1025. ULAKBİM TR Dizin.
Akalın, S., Şahin, Ş. & Kılıç, A. (2023). Türkçe dersi öğretmen adaylarının uzaktan eğitim öğretmenlik uygulaması sürecine ilişkin görüşleri. Manisa Celal Bayar University Journal of the Faculty of Education, 11(2), 88-104, https://www.doi.org/10.52826/mcbuefd.1321778. ULAKBİM TR Dizin.
ULUSLARARASI BİLİMSEL TOPLANTILARDA SUNULAN VE BİLDİRİ KİTAPLARINDA BASILAN BİLDİRİLER:
Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2018). 6. Sınıf öğrencilerinin Türkçe dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi, II. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 17-20 Ekim 2018, Antalya, Türkiye (Sözel Sunum).
Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2018). 6. sınıf öğrencilerinin Türkçe dil bilgisi kazanımlarına ulaşma düzeyleri ile derse yönelik tutumlarının incelenmesi. II. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 17-20 Ekim 2018, Antalya, Türkiye (Sözel Sunum).
Akalın, S. & Adıgüzel A. (2019). Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, 2019. (Sözel Sunum).
Akalın, S. & Kılıç A. (2021). Türkiye’de lesson study (ders imecesi) alanında yürütülen lisansüstü tezler üzerine bir meta sentez çalışması, 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 17-19 Kasım 2021, Trabzon, (Sözel Sunum).
Akalın, S., Şahin, Ş. & Kılıç A. (2023). Uzaktan eğitimle yürütülen Türkçe ders süreçlerindeki problemlerin belirlenmesi, Ases V. International Educational Sciences Conference July 20-22, 2023, Ordu, Türkiye. (Sözel Sunum).
KATILINAN ULUSAL VE ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLAR
II. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 17-20 Ekim 2018, Antalya,
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, 2019.
8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 17-19 Kasım 2021, Trabzon
Ases V. International Educational Sciences Conference July 20-22, 2023, Ordu,
ALDIĞI ÖDÜLLER
Belge Tarihi |
Türü |
Veriliş Nedeni |
Veren Makam |
01/08/2013 |
Başarı Belgesi |
Çalışkanlık |
Kaymakamlık |
17/01/2022 |
Başarı Belgesi |
Çalışkanlık |
Bakanlık |
01/06/2022 |
Başarı Belgesi |
Çalışkanlık |
Bakanlık |
21/06/2022 |
Üstün Başarı Belgesi |
Çalışkanlık |
Kaymakamlık |
20/06/2023 |
Başarı Belgesi |
Çalışkanlık |
Kaymakamlık |
10/06/2024 |
Başarı Belgesi |
Çalışkanlık |
Kaymakamlık |
04/06/2025 |
Başarı Belgesi |
Çalışkanlık |
Kaymakamlık |
01/08/2025 |
Üstün Başarı Belgesi |
Çalışkanlık |
Kaymakamlık |