T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
DÜZCE / MERKEZ - Hafız Hasan Şen İmam Hatip Ortaokulu

Dr. Samet AKALIN - Müdür

Lise

Düzce Anadolu Öğretmen Lisesi

2007

Lisans

Türkçe Eğitimi Bölümü

Sakarya Üniversitesi

Hendek Eğitim Fakültesi

2011

Y. Lisans

Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı

Düzce Üniversitesi

2016

Doktora

Eğitim Programları ve Öğretim Bilim Dalı

Düzce Üniversitesi

2024


ULUSAL VE ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELER

Akalın, S. & Adıgüzel A. (2020). Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.  Kastamonu Eğitim Dergisi, 28(3), 1345-1356. ULAKBİM TR Dizin.

 

 Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2020) Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin dil bilgisi kazanım düzeyleri ile Türkçe dersine yönelik tutumlarının incelenmesi. Asya Öğretim Dergisi, 8(2), 1-16. EBSCO (Education Source Database), Eurasian Scientific Journal Index, SOBIAD.

 

Akalın, S. & Kılıç, A. (2022). Türkiye’de ders imecesi modeli kullanılarak yapılan lisansüstü tezler üzerine bir meta sentez çalışması. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 32(3), 1013-1025. ULAKBİM TR Dizin.

 

     Akalın, S., Şahin, Ş. & Kılıç, A. (2023). Türkçe dersi öğretmen adaylarının uzaktan eğitim öğretmenlik uygulaması sürecine ilişkin görüşleri. Manisa Celal Bayar University Journal of the Faculty of Education, 11(2), 88-104, https://www.doi.org/10.52826/mcbuefd.1321778. ULAKBİM TR Dizin.

                ULUSLARARASI BİLİMSEL TOPLANTILARDA SUNULAN VE BİLDİRİ KİTAPLARINDA BASILAN BİLDİRİLER:

Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2018). 6. Sınıf öğrencilerinin Türkçe dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi,  II. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 17-20 Ekim 2018, Antalya, Türkiye (Sözel Sunum).

 

Akalın, S. & Kuyumcu Vardar A. (2018). 6. sınıf öğrencilerinin Türkçe dil bilgisi kazanımlarına ulaşma düzeyleri ile derse yönelik tutumlarının incelenmesi.  II. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 17-20 Ekim 2018, Antalya, Türkiye (Sözel Sunum).

 

Akalın, S. & Adıgüzel A. (2019). Ortaokul öğrencilerinin konuşma kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, 2019. (Sözel Sunum).

 

Akalın, S. & Kılıç A. (2021). Türkiye’de lesson study (ders imecesi) alanında yürütülen lisansüstü tezler üzerine bir meta sentez çalışması, 8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 17-19 Kasım 2021, Trabzon, (Sözel Sunum).

 

Akalın, S., Şahin, Ş. & Kılıç A. (2023). Uzaktan eğitimle yürütülen Türkçe ders süreçlerindeki problemlerin belirlenmesi, Ases V. International Educational Sciences Conference July 20-22, 2023, Ordu, Türkiye. (Sözel Sunum).

                      KATILINAN ULUSAL VE ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLAR

II. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 17-20 Ekim 2018, Antalya,

VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, 2019.

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 17-19 Kasım 2021, Trabzon

Ases V. International Educational Sciences Conference July 20-22, 2023, Ordu,

 

                                                                        ALDIĞI ÖDÜLLER

Belge Tarihi

Türü

Veriliş Nedeni

Veren Makam

01/08/2013

Başarı Belgesi

Çalışkanlık

Kaymakamlık

17/01/2022

Başarı Belgesi

Çalışkanlık

Bakanlık

01/06/2022

Başarı Belgesi

Çalışkanlık

Bakanlık

21/06/2022

Üstün Başarı Belgesi

Çalışkanlık

Kaymakamlık

20/06/2023

Başarı Belgesi

Çalışkanlık

Kaymakamlık

10/06/2024

Başarı Belgesi

Çalışkanlık

Kaymakamlık

04/06/2025

Başarı Belgesi

Çalışkanlık

Kaymakamlık

01/08/2025

Üstün Başarı Belgesi

Çalışkanlık

Kaymakamlık